Thursday, October 15, 2009

Novel Bulan Ini....

Hahaha... tetiba hobi aku nak beli novel menjadi-jadi lagi... bulan ni jerk 3 novel aku dah beli n 2 dah habis baca... tinggal satu jerk lagi....

Antara koleksi aku bulan ini :

Gerimis Rindu :



Sinopsis

- novel pertama aku beli lps gaji...
- beli kat Ryhthm pt raja... 1st time baca hasil tulisan penulis ni..
- not bad citernyer... boleh tahan... dalam 2 hari dah habis baca...

Baju Pengantin Mak Andam :



Sinopsis

- punyer lama aku cari... akhirnya baru dapat beli last friday kat POPULAR BP Mall...
- start baca dari online nyer e-novel..
- best... inipun dah 2 hari aku habis baca n makcik aku pun dah pinjam...

Panggil Aku Dahlia



Sinopsis

- novel jemari seni...
- baru mula baca tapi belum habis lagi sebb baca masa hari bekerja..
- kalau cuti ni dah lama abis kot...
- beli skali ngan beli Baju Pengantin Mak Andam...

2 comments:

  1. Boleh pinjam ni... hehehe.. yang pinjam ari tu pun belum abis baca lagi. kurang menyengat tu lambat je nak baca tu...

    ReplyDelete
  2. Boleh-boleh no prob....

    Tu la... yg panggil aku dahlia tu plot mcm best tp mcm lambat skit nak abiskan... hehehe..

    ReplyDelete