Wednesday, July 22, 2009

Aktiviti Hujung Minggu.... Part 1

Ni aktiviti hujung minggu aku n family serta adik beradik aku yang lain... masa ni awal bulai Mei kot....

Saja bawak mak aku menenangkan fikiran... actually ni rentetan yang BBQ hari tu.... dan aktiviti ni sebenarnya adalah aktiviti yang dirancang tetapi saat akhir berlaku perubahan... bukan aper perubahan tempat jerk...

Disebabkan semua Abg Zam n Family serta K Ayu n Family nak balik kg so aku ajak Abg Ly buat 'picnic' kat Wetworld, Batu Pahat.. Saja bawak bebudak ni jejalan...

Sekali tu dier kata tak best... lgpun lena bayar... n tak bley bw makanan... nanti kalau bebudak dah siap mandi mesti lapar giller....

So kitorang tukar plan, ubah tempat n Abg Ly suggest buat kat Gunung Lambak,Kluang.. Lgpun c2 ada air terjun...

Ok gak tu....

Tapi sampai masa Abg Zam tak bley balik... cm K Ayu jerk ada... n kitorang suggestka kat dier... Dier setuju.... dalam setuju tu plak kuarlah kata-kata... "Kalau pi gunung ledang pun ok gak.. dah half way akak nak balik KL ni..."

La plak... nak ubah Gunung Ledang ker.... Aku tak kisah(sebab dah lama tak pi)... hubby aku ikut jerk.... Abg Ly pun tak kisah... so kitorang pun akhirnya pi Gunung Ledang... Pergi konvoi 3 family... Balik... 2 family balik Johor... n 1 family lagi balik KL..

So ni ler gambar2... posing yang sempat di snap....

No comments:

Post a Comment