Thursday, May 21, 2009

Adam... Adam..

Hehehe...



Syok jerk tengok budak tecik ni tido... tapi masa ni dalam bas.. (xder kaitan dengan citer ni... hehehe...)

Tergelak plak biler teringat kes masa tido tadi...
Aku citer kat mak aku pasal Adam mengetuk dinding bilik aku...
Memuler pun aku cuak gak... iyerlah tengah tido tetiba bunyi mcm ada benda kena ketuk... aku pun seriau gak... bila aku amati upernyer si Adam mengetuk dinding sambil mata celik...
Agaknya sign nak mintak susu la tu....
Biler aku citer kat mak baru lah mak aku bukak citer...
Dier pun dengar gak.... masa tu dalam pukul 3++ ... mak aku tengah mengaji... dier terdengar bunyi benda mengetuk... dier pun dah naik cuak... iyerlah malam sunyi tetiba dengar bunyi sesuatu.... dier citer kejap bunyi... pastu senyap... pastu masa nak tido bunyi lagi....
Hahaha... Adam ni... buat Umi n Nenek cuak + seriau jerk...

Tak pernah dier buat camni... maybe selalu aku letak bantal hadang dier sampai ke dinding... tapi sebab mlm tadi kitorang tukar position tido... (position ni kena ikut position dier sebab dier bila dier tidor... habis satu katil dier pusing..)...jadi bantal tak cukup...nak halang dier jatuh katil lagi... n lastly... bantal kat dinding tu aku letak tempat lain.... dan akhirnya... Adam telah membuat sesuatu yang mencuakkan aku n mak aku... Harharhar....

No comments:

Post a Comment